Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 22:12 - Споделяне ...1
Автор: youradvices Категория: Лични дневници   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
0



Преди много време имах много проблеми ....

Не можех да си намеря приятели и добра приятелка ....всеки ме използваше кои както можеше,без да му пука...без да му мине през ума,че така мене ме боли... !
Но един ден всичко се обърна,нещата взеха друг връх...Влюбих се и от това заболя ! Изпатих си,но не знаех,не разбирах колко много давах и колко получих накрая.
Бях започнала да изолирам и малкото приятели,които си спечелих заради този човек,бях забравила коя съм,но тогава бях спечелила него ... Не исках никой друг,никой не ми трябваше.Забравих,че имам задължения,забравих семейството си,постоянно се карахме,бях полудяла...Луда-не ! Обичах го...обичам го ! Но всяко нещо си има своето начало и край,и като всяко друго и на това му дойде края ...! Минаха се 3 години,не се бяхме виждали и чували...но аз помнех всичко,никога не съм преставала да мисля за него и може би никога няма и да мога да престана ...
След него дойде друг...с него всичко беше приказка,беше идеалното момче ! Но аз не бях идеалното момиче ..все го сравнявах с него,все търсех прилики,но намирах само разлики ! Както и да е всичко потръгна-аз забравих или поне се опитах ...но тогава ТОЙ започна пак да ми звънни и да ме търси...аз бях твърда и отказах...Скъсах с момчето с което ходех ...намерих си друга компания-промених се тотално ...! Нови приятели-идеалните приятели ! Купоните бяха моето ежедневие,приятелите са на първо място ..но с течение на времето осъзах,колко малка част от себе си бях запазила и колко се бях променила...!
Сега нещата са много различни ....промених се,промених мисленето си,ежедневието...всичко само едно запазих-приятелите ! Обичам ги и това няма да се промени..сега имам идеалното момче до мен,но никога няма да забравя НЕГО ! Може би някъде дълбоко в мене ако той пак пойска да сме заедно ...може би няма да се замисля и ще отида при него ..! 




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: youradvices
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7580
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031